4 / 15
 
Ātrā vērtēšana:
Sūta ...
Dienvidu tilta noslogošanas pārbaude    
Delfi Foto » Dienvidu tilta noslogošanas pārbaude (11) [F64]
Reportāžas 25 3.84
Pievienot komentāru vai balsot:

Komentāri:

#1 Anonīms 24.10.2008 09:59

Ja tilts ir šķībs, tad pusi nemaksājam !! Lai tiesājas - zaudēs !! Ok ?
#2 Anonīms 24.10.2008 12:20

Derētu pieaicināt kādu neitrālo ekspertu, lai novērtē vai tas ir normāli.
#3 Anonīms 24.10.2008 18:17


Konkrētā trošu konstrukcija ir izstrādāta pilnīgi fizika analfabētiska cilvēka galvā. Idiotu birojā.

Ja ir nopienta sajēga kinētiskajās mehāniskajās shēmās un konkstrukcijās, pirmais kas klemmē loģikai: sašaurinājums aiz trošu izvietošanas paplašinājuma ir aloģisks - tā rezultātā pie tilta virsmas veidojas vājais punkts, kurš pie tam vel ir spēka pleca novietojumā.... Neiespējami. Pa ja to spēka plecu tas spēj izturēt pie normāla, vienmērīga noslogojuma - kas, ja viena no malējām trosēm plīst? To pārāk gari aprakstīt tekstā, bet viegli iedomaties cilvekiem ar fizikas sajēgu. Lavīnprocess. Tilts pats sevi saloka un nober visas mašīnas ūdenī un uz zemes.

Aloģiska konstrukcija un reizē nesmuks dizains = to nemaz nav viegli uztaisīt. Bet mūsējie māk!


Vai es esmu vienīgais cilvēks latvijā, kas redzēja, ka starp nopietnām dzelzs svajām, kuras pēc tam aizlēja ar betonu, nestiķēšanās vietās lika koka sprungulīšus (клин'us) un makrofleksu.
Tagad, kad viss ir aizliets, tad to jau protams neviens vairs neredz.

Klasisks latviešu biznesa variants - obligāti jāuzmet, vēlams visi, pie tam par milzīgu naudu, pie tam esot (ar sakariem) valdībā, pie tam ļoti skaļi un acīmredzami un prasti.

Par lielāko pasaulē naudu (dārgākais $/km) mēs uzbūvējam tiltu:
- kur to nevajag (tālāk ir aizbūvēta rīgas daļa kur vienīgais lielais ceļš ir krietni šaurāks par tiltu un veido bottleneck)
- kādu to nevajag (ar daudz cilpām un lēzenām pārejām un sapūšanām, jo...)
- pa kuru var braukt tikai lēni (dēļ seguma, kurš...)
- vēlāk padomājot, ka mums mēdz būt arī ziemas ir uzlikts dārgs un grumbuļains (jo...)
- tilts ir ar neskaitāmiem nevajadzīgiem slīpumiem (tagadin jau vairāk, līdz ar pirm otilta testu)
- nedrošu (jo tajā jau pēc pirmā testa ir milzumdaudz plaisas un iekšā betonā atgājuši metinājumi armatūrai)
- uz puņķiem sabūvēts no drazas totālas (jo tā pie mums ir pieņemts)
- neizskatīgu un vidē neiederīgu (jo tā pie mums būvē - jaunajiem arhitektiem ir kaut kur jāizpaužas)

Latvija ir brīnišķīga ar to, ka nevienu par to nesodīs. Visdrīzāk pagodinās vai pacels amatā!

#4 Anonīms 24.10.2008 20:32

Nu ko var cepties par to kreiso krastu! Būs tak vēl 2. un 3. kārta un tad nebūs nekādu pudeles kaklu! Tas būs vienīgais tilts, kur būs normāla uzbraukšana un nobraukšana. Patiesībā tilta 2. kārta vien jau diezgan ievērojami atslogotu uzlabotu satiksmi tajā rajonā.
#5 Anonīms 24.10.2008 23:35

Pilnīgi piekrītu par to antiloģiskumu konstrukcijai. Tas vispār nevar turēties kopā - no way.

Bet spēka pleca, kas rodas to katru dzelzs pāli svirāt, tur vēl briesmīgāks spēks to grib vērpt... Vērpe arī vislabākajam tēraudam ir visvājākais punkts.

Vērpes spēks veidosies dēļ diviem papildus faktoriem: troses negrib būt nostieptas pa garāko ceļu (antifizika) - tātad tās gribēs ieņemt īsāku un atspriegoties. Visieglāk ieņemamais īsākais ceļš ir malējām trosēm tuvoties centram. To var panākt vai nu deformējot to atsevišķos stiprinājumus salokot, vai vienkarši... griezt un vērpt visu to balstu, kas būt "pa prātam" visām trosēm, izņemot centrālo, kurai tas būs vienalga. Jebkura disbalanse trošu nospiregojumos to vērpi iniciēs arī tad, ja pirms tam viss būs bijis mierīgi. Disbalanse nospiregojmos veidosies no braucošām mašīnām un no materiālu nevienmērīgas novecošanas un "noguršanas".

Arī man neliekas, ka tas tilts bez ik-pusgada kapitālremoniem neizdzīvos līdz materiālu aging efektiem.

pilnīgi idiotiska konstrukcija, ko varēja izdomāt tikai dizainers-nejēga, nevis inženiers ar fizikas sajēgu. Šo sistēmu destabilizē, svirā, vērpj, loka da katrs mazākais pieskāriens un viss ir izvietots tā, lai katra mazākā problēma pēc iespējas stiprak izpaustos un pēc iespējas viarak konstrukcijai kaitētu.

Iznāk ka viltīgi darīja šie, ka uz tilta dzina uz abiem virzieniem vienādu skaitu mašīnu un svaru. Ja piedzītu tikai vienu pusi, diezgan žigli tur viss redzami sāktu vērpties un svirāties, ja tas jau to nav izdarījis pašlaik.

Es domaju, ka līdz nākošo Google Maps uzņēmumu veidošanai tam tiltam viss salocīsies un savērpsies un nosvirāsies tā, ka o varēs redzēt arī no areo fotogrāfijām. :)
#6 Anonīms 25.10.2008 02:37

Всем Всем Всем! Чуваки! Поздравляю вас! Давно так не смеялся! И про 200 тонн, и про пилон (кто то назвал его сваей), и про клинъя деревянные под сваями, про рассуждения об устойчивости пилона, про какие то там кручения, про качество материалов. Сравнение с ЖД мостом просто убило. А еще мосты всетаки проектируют инженеры а не архитекторы - их работа фонарики расставлять и цвет определить. Подобная схемам моста не нова уже на данный момент построен 1 мост в японии – опередили наших.
Фотка сделана с острого угла, причем визуальный еффект усиливается тем что ближний к середине выгиб ни что иное как плавный перелом продольного вертикального профиля (в данной констукции он предусмотрен в одном центральном пролете, а не по всей лине как на обычных мостах сравнительно малой длины). Пролеты 110м, по нормативам прогиб должен быть 1/500 от длины пролета, т.е. приблизительно 22см 100 % нагрузки, при 70 процентной нагрузке (при испытаниях) прогибы составилии около 15 см вместо ожидаемых 16 - 17, что говорит о том что его жесткость выше ожидаемой.
По поводу его несущей способности попробуем прикинуть на коленке что называется: об опорах не говорим - они попадание ядерной бомбы выдержат, поверьте: сама опорная часть (их по две) гдето 70x70 см (0.49x2=0.98) м2площадью, сама опора - 15x5метров = 75м2 площадь сечения – т.е. в 75 раз больше - при таких запасах ни о каких кручениях или моментах речи даже не идет, на самом деле габариты опор определяются исходя из технологических аспектов – например чтоб было возможно было разместить накаточный балансир , или противостоять ледоходу, или удару водного транспортного средства - откройте нормативы мостовые и посмотрите, там все написано.
О пролете сравнительный анализ: На нем было размещено 4X2X2=16 грузовиков, массой в среднем: прицеп груженый - 47 тонн (обьем 27м3, плотность песка минимум 1.65т/м3 – где-то так и получается) (http://rbauto.ru/catalog/trailers-and-semitrailers/dump-semitrailers/maz-953000-010), тягач – где-то 15тонн – т.е около 62тонн. всего 62x18=1116тонн – считаем приложенную в средней трети пролета нагрузки 1116/(110*0.33)=30.7 тонны/м длины моста. Определяем момент сил в сечении посередине пролета - 10700 тонн*метр – достаточно, нули не попутал. От нагрузки автомобилей: каждый по 2.5 тонны, 6 полос, длина 4 метра, дистанция 1 метр - 110/5*6*2.5*/110=3 тонны/м длины моста! момент сил в сечении посередине пролета в случае равномерного распределения нагрузки по пролету (все шесть полос заняты, машины стоят с дистанцией в метр – т.е. они как бы припарковались :) и курят или газету там читают, пейзажем любуются) (ql^2)/16=3*110^2/24=1512 тонн*метр – согласен это формула для балки с защемленными концами – ну давайте скажем увеличим ету величину вдвое (почему не втрое – потому что она станет с шарнирами на опорах если только пролет порвется над опрой) – пусть будет 3000 т*м – это в 3.5!!! раза меньше чем при испытаниях – т. е по идее все полосы в 3.5 этажа. Испытания – 70% от максимальной (расчетной, не учитывая коеффициенты запасов) – т.е. 3.5/0.7=5 етажей. Так что пффф… извиняйте, не сдержался. Можете на коньках там кататься ходить прыгать – короче радоваться жизни.
По поводу американских горок решим задачку из 8 класса: радиус вертикальной кривой R= 5км (прикинул в автокаде). Для того чтобы взлететь (подпрыгнуть на машине) нужно преодолеть силу тяготения F=ma (m- масса, a = 9.986 м/c2 (ускорение в сторону центра земли) – т.е. приобрести ускорение большее или равное вышеупомянутому, но обратное по направлению (это кого то смущает?). Оно берется если двигаться по окружности, и прямопропорционально зависит отквадрата угловой скорости (w) (меряется в соотношениях траектории по дуге к радиусу) и радиуса: a=(V^2)/R. R знаем, a знаем, (v- условно линейная скорость в точке), тогда v=(a*R)^(1/2)=(9.88*5000)^(1/2)=222км/час – ну можно оторваться при желании – хотя в пробке такое наверно ракета себе может позволить :). И проектирован он на 80км/час вообще то.
Извините, писал для „легковнушаемых”. Участникам привет. У меня самого эта многотысячетонная махина шуршала около уха когда ее надвигали – ниче – не упала. Ощущение - только матом как салют описывать. Так что извиняйте, не убедили вы меня :).
#7 Anonīms 25.10.2008 08:13

Prieks ka Latvijā tik daudz gudru cilvēku !!! Un par tiltu liels prieks,jo sen to vajadzēja !!! (Raimonds no Ķengaraga)
#8 Anonīms 25.10.2008 21:25

Nu vai ziniet! Tik tiešām ''jautrie kalniņi'' .... Godīgi, pēc šādiem skatiņiem tiltu izmantot negribētos gan ......... Liels, liels FUI !!!!!
#9 Anonīms 25.10.2008 23:06

Всем Всем Всем! Чуваки! Поздравляю вас! Давно так не смеялся!

tI KTO, ochen umno napisal polovinu pochti ponil.
Uzh ochen podozritelno ti vso tut napichkal svaimi komentarami.
Pochemu tak pitajeshsja vseh ubedit tut, napishi statju v gazete i puskaj ijo podtverdjat kompetentnije ludi s imenem, a ne Anonīms.
#10 Anonīms 26.10.2008 17:53

Kas ttur par pašnāvniekiem salīduši?

Albuma informācija

 

Dienvidu tilta noslogošanas pārbaude

Lietotāja albumi: 69152 / 70555

Par lietotāju

 
  • Delfi Foto
  • Reģistrējies:22.07.2007
  • Albumu/Attēlu skaits:70555 / 1912949

Funkcijas

Attēla rekvizīti

 
  • Augšupielādēts:23.10.2008 16:58
  • Attēla izmērs:2048x1366
  • Faila izmērs:939 KB

Atslēgvārdi

Ieteikt atslēgvārdus

Ieteikt atslēgvārdus (atdalot ar komatu)

Jūs varat ieteikt jaunus atslēgvārdus šim attēlam. Ja attēla autors tos apstiprinās, tie parādīsies attēla atslēgvārdu sarakstā.