Tramvajs darbojas pēc funikuliera principa - sliežu starpā esošā rene ir vilces elements, agrākos laikos bija trose, iespējams, tagad varbūt darbojas pēc zobrata/atkarpes principa. Elektrovilcei šādos kāpumos faktiski nav variantu - saķere ir minimāla, un tik daudz smilšu vienkārši nav tehniski iespējams iestūķēt vagonā tā, lai atliktu vieta pasažieriem.
#7
Anonīms
13.06.2011 09:03
pati biju un redzeeju kaa viirinjsj vagoninja viduu min 2 pedaaljus un rausta kaut kaadu klokji, laikam bremzi un liels zobrats un rats viduu, tie vagoninji 1873. gadaa izgudroti uin sākti ražot velosipēdu rūpnīcā un uz tāda principa arī darbojās. Par tramvajiem tos gan tur nesauc, bet gan - CABLE CARS
#8
Anonīms
13.06.2011 09:13
Interesanti bija pabraukt ar to, pieturas krustojumos, jo tad ceļs ir horihontāls. Un divi veči vadīja, viens priekšā, bet otrs aizmugurē bremzes turēja :)
#9
Anonīms
13.06.2011 09:14
Interesanti bija pabraukt ar to, pieturas krustojumos, jo tad ceļs ir horihontāls. Un divi veči vadīja, viens priekšā, bet otrs aizmugurē bremzes turēja :)
Komentāri:
Tamplini labi ja nesas ar autiņiem ! parejais jau pierast tramvaji tiem tik vairaki ka mums ! RETRO:D
Smieklīgi tie uzraksti, var domāt, ka kāds viņus lasa...
Bet tur raadaas, elektriskais vads iet pa zemi.! ??
Jā, platu soli spert nav ieteicams.
Ir jāpabūt Snfrancisko ielās, lai saprstu kas notiek.
Tramvajs darbojas pēc funikuliera principa - sliežu starpā esošā rene ir vilces elements, agrākos laikos bija trose, iespējams, tagad varbūt darbojas pēc zobrata/atkarpes principa. Elektrovilcei šādos kāpumos faktiski nav variantu - saķere ir minimāla, un tik daudz smilšu vienkārši nav tehniski iespējams iestūķēt vagonā tā, lai atliktu vieta pasažieriem.
pati biju un redzeeju kaa viirinjsj vagoninja viduu min 2 pedaaljus un rausta kaut kaadu klokji, laikam bremzi un liels zobrats un rats viduu, tie vagoninji 1873. gadaa izgudroti uin sākti ražot velosipēdu rūpnīcā un uz tāda principa arī darbojās. Par tramvajiem tos gan tur nesauc, bet gan - CABLE CARS
Interesanti bija pabraukt ar to, pieturas krustojumos, jo tad ceļs ir horihontāls. Un divi veči vadīja, viens priekšā, bet otrs aizmugurē bremzes turēja :)
Interesanti bija pabraukt ar to, pieturas krustojumos, jo tad ceļs ir horihontāls. Un divi veči vadīja, viens priekšā, bet otrs aizmugurē bremzes turēja :)
Funikuleri ne tramvaji. Wot tā!